Održivo poslovanje osigurava naš poslovni uspjeh

Vetropack teži dugoročnom samoodrživom financiranju poduzeća. Pritom vodimo računa o interesima naših dionika i utjecaju naših poslovnih aktivnosti na okoliš i društvo. Kako bismo postigli svoje ekonomske ciljeve, staklenu ambalažu dizajniramo prema specifičnim zahtjevima kupaca i oslanjamo se na inovativne proizvode koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i sigurnosti.

Sukladno našoj strateškoj odrednici da budemo predvodnik u kvaliteti, ispunjavamo očekivanja kupaca, unapređujemo učinkovitost proizvodnje i tako stječemo konkurentsku prednost. Gradimo dugoročna partnerstva s kupcima, utvrđujemo njihove potrebe ciljanim anketama (Voice of the Customer) i zajedno s njima dalje razvijamo svoje proizvode. Fokus nam je na očuvanju zdravlja i sigurnosti naših potrošača. Da bismo to postigli, vodimo se strogim internim i eksternim zahtjevima te se oslanjamo na standardizirane procese proizvodnje i osiguranja kvalitete. 

Još jedan stup naše strategije 2030. je inovacija: inovativne tehnologije pomažu nam smanjivati okolišni otisak proizvodnih procesa i staklene ambalaže. Pod inovacijom također podrazumijevamo korištenje digitalnih rješenja za učinkovito dizajniranje naših operativnih procesa i daljnji holistički razvoj proizvodnje stakla duž čitavog lanca vrijednosti. 

«Milijuni potrošača koriste naše staklene proizvode za uživanje u hrani i piću. Stoga nam je bitno da su njihovo zdravlje i sigurnost zajamčeni u svakom trenutku. »
Christoph Burgermeister, direktor korporativnog razvoja i integriranog sustava upravljanja

Napredak i događanja vezana uz ključne teme prikazani su u Integriranom godišnjem izvješću 2023. Ovo su teme koje spadaju u područje ekonomske održivosti: 

  • ekonomski učinak 
  • zadovoljstvo kupaca  
  • inovacije
  • kvaliteta i sigurnost proizvoda