Pobjednik u svim kategorijama

Što je...

...savršeno bistro, prirodno, higijensko, prozirno, čisto, blistavo, nepropusno, prikladno za oblikovanje, stabilnog oblika, estetsko, inertno, difuzijski nepropusno, svježe, lijepo, jedinstveno, otporno na visoke temperature, održivo, izvorno, zdravo, fleksibilno, profinjeno, sofisticirano, ugodno, lijepo, transformirajuće, jednostavno, neutralnog okusa, prikladno za brendiranje proizvoda, neutralnog mirisa, dekorativno, transparentno, u boji, neprozirno, sigurno, pogodno za stopostotno recikliranje, plinonepropusno, postojano i zaštitno?

Staklo.

Nijedan drugi ambalažni materijal ne može nadmašiti izvanredne odlike stakla. Staklo je prirodan i neutralan materijal koji štiti svoj kvalitetan sadržaj.

Okus – nepromijenjen i dugotrajan

Staklo čuva okus proizvoda, ništa mu ne dodaje i ne oduzima. Arome, vitamini i svježina kvalitetne hrane i pića dugo zadržavaju svoj izvorni oblik. Ništa iz stakla i okoline ne ulazi u proizvod i ništa ne izlazi iz njega. Staklena ambalaža je poput sefa koji štiti svoj sadržaj i omogućuje mu dugotrajnost.

Za zdravlje – staklo

Staklo je čisto. Ne reagira s drugim tvarima i može se bez straha ponovno koristiti. Staklo je inertno, što znači da se proizvodi koji dođu u doticaj s njime ne mijenjaju. Za osjetljive proizvode kao što su hrana za djecu, lijekovi, mlijeko, povrće i sokovi, to je itekako snažan argument. Isto vrijedi i za sva pića koja nas osvježavaju i vesele – od osvježavajuće mineralne vode do vina proizvedenog s ljubavlju ili žestokih pića za hedoniste.

Pjenušavo do posljednjeg gutljaja

Staklo je plinonepropusno, a time je i postojanost mjehurića u mineralnoj vodi neupitna. Mineralna voda u staklenim bocama dugo čuva svoju gaziranost. To je nenadmašiva prednost, naročito za ljetnih temperatura ili nakon rekreacije.

Održivo: staklo ostaje staklo

Staklo je moguće u potpunosti reciklirati. Može se uvijek iznova taliti i ponovno koristiti bez smanjenja kvalitete, čime se štede resursi i energija te smanjuju emisije štetnih tvari.

Ugoda za sva osjetila

Staklo obilježava brendove. Obličje staklene boce prenosi ključne poruke i simbolizira uspješne i kvalitetne brendove. Potrošače vesele boje stakla, elegantni oblici i površina ugodna na dodir. Staklo je lijepo i njegova se kvaliteta može doživjeti svim osjetilima. Ljudi ga već tisućljećima koriste kao ambalažu.  

Tehnički besprijekorno

Staklo je idealno za sve načine punjenja i povratni kružni tok. Podnosi vrlo visoke temperature – postojanog je oblika do 500 °C – i stoga je prikladno za sve uobičajene postupke punjenja, kao što su hladno i toplo punjenje, pasterizacija i sterilno ili aseptičko punjenje. Ispiranjem na visokim temperaturama povratna ambalaža postaje higijenski čista.