Novosti, 18.05.2017.

"Endless Lives of Glass" – najbolja kampanja na društvenim mrežama 2017.

Za svoju kampanju "Endless Lives of Glass" zajednica Friends of Glass dobila je nagradu "International & European Association Award".

Još od 2008. godine Friends of Glass aktivno promovira prednosti staklene ambalaže za prehrambene proizvode i pića. Prošla kampanja, koja nosi naziv "Staklo ima bezbroj života", na poučan način i s puno humora bavi se recikliranjem stakla. Skrivenim kamerama snimani su filmići u supermarketima diljem Europe. Napunjena staklena boca s police se obraća kupcu te s njim povede razgovor. Na duhovit i zabavan način iznenađenim kupcima objašnjava da se staklo može reciklirati bezbroj puta, čime nastaju nove boce i staklenke.

Promoviranje kampanje "Staklo ima bezbroj života" putem društvenih mreža bio je pun pogodak. Kampanja je osvojila je nagradu "International & European Association Award" u kategoriji najbolje kampanje na društvenim mrežama 2017. Za Friends of Glass ovo nije prvo ovakvo priznanje. Već su ranije nagrađeni za jednako uspješnu kampanju pod nazivom #MapYourTaste.

Želite li vidjeti ove zabavne filmiće? Pogledajte sažetak najboljih scena: bit.ly/1X08Yev