Novosti, 23.06.2021.

Tekuće zlato

Koliko snažno boca može prenijeti imidž nekog brenda i plemenitog pića, dokazuje Vetropack Gostomel sa staklenom ambalažom za vinjak Aznauri.

Ime Aznauri dolazi od stare počasne titule koja se dodjeljivala za posebne zasluge, a upravo takvo priznanje zaslužuje i vinjak koji se priprema u ukrajinskoj destileriji Global Beverage Trade. U skladu sa simboličkim svijetom plemića, imidž brenda oblikuju veličanstveni lavovi. Za ovakvo piće potrebna je posebna boca – poput one koju proizvodi Vetropack Gostomel. 

Da bi tamnozlatna svjetlucava boja vinjaka najbolje došla do izražaja, boce volumena dva i pol decilitara, pola litre i sedam decilitara proizvedene su od prozirnog stakla debelih stijenki. Kombinacija zakrivljene linije i konveksne gravure na prednjoj strani izuzetno je skladna. Dva naočita lava iznad slova A drže krunu i šalju jasnu poruku o prirodi ovoga pića: jako i ponosno, ali istodobno i jedinstveno i samodostatno. Ova će boca nesumnjivo pružiti dodatni osjećaj užitka pravim poznavateljima vinjaka.