Staklo u najljepšem izdanju: Vetropack ima nove mrežne stranice

12.02.2024: Kao tradicionalno poduzeće okrenuto budućnosti, Vetropack je iznimno angažiran na područjima kao što su održivost, inovativnost i sigurnost – i naravno suradnja među kolegama. Sve to bi trebalo biti vidljivo i na mrežnim stranicama i zbog toga poduzeće od veljače ima nove, moderne stranice.

«Nove mrežne stranice koje ne samo da izgledaju moderno i nude nove funkcije, već i privlače više posjetitelja.»
Simone Koch, direktorica komunikacija Vetropack grupe

Što nam je važno i kako se želimo prikazati? Ova su pitanja pratila razvoj novih stranica od samog početka. Cilj nije bio samo impresionirati kupce, investitore i (potencijalne) zaposlenike našim proizvodima, već i pokazati kako Vetropack kao poduzeće s tradicijom oblikuje budućnost.  

Za to je sročeno pet obećanja o temama koje su ključne za Vetropack, a te teme su održivost, inovativnost, sigurnost, timski rad i kompetentnost. A kako Vetropack ne samo obećava već i djeluje u skladu sa svojim načelima, sve su teme potkrijepljene pričama iz poduzeća. Pa se tako na mrežnim stranicam može između ostalog saznati zašto je timski rad u proizvodnji posebno važan i sve o razvoju lakog stakla Echovai.  

Osim uvida u svakodnevicu zaposlenika, mrežne stranice nude i iscrpne izvještaje o zanimljivim projektima s kupcima, a magazin za kupce Vetrotime je dostupan za online čitanje. Zahvaljujući inovatinonom sustavu označavanja, svi prilozi se dodijeljuju jednoj od pet središnjih tema i ponekad i lokaciji te se prikazuju i na toj stranici. Na taj način možete primjerice saznati detaljne i zabavne informacije o tome što Vetropack radi na području #održivosti.  

Redovito se objavljuju nove priče i vijesti i stoga se isplati češće otvoriti stranice. A kome je to previše posla, taj se može prijaviti za primanje novog Vetropackovog newslettera. Važne upute i dokumenti sada su dostupni u centru za preuzimanje dokumenata. 

Glavni izbornik daje pregled ovog bogatog sadržaja i jasno prikazuje strukturu stranica i pomaže pri navigaciji. Nove stranice izgledaju svježe, moderno i dotjerano, a velike fotografije i naslovi ističu proizvode i ljude. Sve u svemu, stranice su lijepo uspjele i odražavaju Vetropackov angažman na svim područjima.